Kursus for dit eget bedste
Videre udvikl dig i dit professionelle liv
og få din virksomhed til at vokse ved at erhverve de nødvendige færdigheder til at skabe og administrere en strategi for kundeoplevelser, der skaber loyalitet. Dette kursus giver dig mulighed for at udforske, hvordan du øger kundetilfredsheden, mindsker afgangsprocenten og forbedrer kundeengagementet med henblik på bæredygtig vækst.
Du vil lære forskellen mellem en loyal kunde og en tilfreds kunde, og hvordan du kan gøre tilfredse kunder til livslange fans af din virksomhed. Kursusmaterialet er opdelt i tre hovedafsnit: definition af loyalitet, faktorer, der påvirker loyalitet, og endelig hvordan man øger loyaliteten. Du vil få mulighed for at tage quizzer efter hvert afsnit for at kontrollere din forståelse af de behandlede begreber.
Ved afslutningen af dette Customer Experience Diploma Class vil deltagerne være i stand til at:
– Forstå, hvordan man skaber kundeloyalitet, og hvordan det adskiller sig fra kundetilfredshed
– at opregne de faktorer, der påvirker kundeloyalitet
– anvende teknikker til at øge kundeloyaliteten
Tilmeld dig dette Customer Experience Diploma Class nu, og find ud af, hvordan du gør tilfredse kunder til livslange fans af din virksomhed!
Hvorfor vælge deres kursus?
– På dette kursus vil du lære af eksperter i kundeoplevelser med mange års erfaring på området.
– Kurset er opdelt i tre omfattende afsnit for at gøre det nemt at lære.
– Tag quizzer efter hvert afsnit for at kontrollere din forståelse af de behandlede begreber.
– Få et certifikat for gennemførelse ved kursets afslutning. Vil du vide mere så klik her, og tag en beslutning du ikke vil fortryde!